Me

~Jag heter Nathalie

~Jag är halvfransk

~Paolo Nutini är min absoluta favorit artist sen mer än fem år och jag har träffat honom den 28 Juni, 2011, Göteborg.

~Jag gillar att åka snowboard

~Jag gillar Harry Potter och har en tattuering som är glasögon och en blixt

~Spindelfobi

~Älskar att leta hajtänder på stränder i Holland och är ganska bra på det hihi

~Tar studenten om fyra veckor från programmet estet musik, och jag älskar att sjunga och dansa

~Jag hatar att bada badkar för att det är för varmt men brukar göra det rätt ofta för att jag glömt hur jobbigt det är (gjorde det senast idag i några min)

~Ser om bra filmer miljoner gånger

~Säger att all god mat är min favorit mat, egentligen är det nog Sushi

~Vill resa över hela världen och har hittils varit i Belgien(släkt), Frankrike (vårt hus, Paris, st. Tropez, Nice mm), Holland, Itailen (kort), Cypern, Spanien, Kanada, USA (New York).

~Mitt favorit ställe på hela jorden är vid en stor "sjö" i Frankrike och heter lac d'annecy, den är vid alperna och nära den by mamma kommer ifrån, saint jean de maurienne

~Älskar att läsa böcker och ska göra det nu, godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0