Forgive me first love

Klar med sammanlagt nio shower nu. Så skönt att inte behöva stressa men saknar det redan massor. Känns så konstig när vi går ut snart, kommer verkligen sakna alla. Alla var otroligt duktiga och jag är faktiskt nöjd och stolt att jag klarade av det jag tycker brukar vara så jobbigt. Åh blir lite ledsen att jag inte tagit vara på tiden och varit mer aktiv med musiken men allting har sin tid och min kom lite sent. Har ganska mycket kvar med kören och det känns bra!

Såg en underbar sälbebis i norrhamn idag!! Det låg och vilade, gäspade och sträckte på sig på sitt lilla isflak tills den slank ner i vattnet igen. Hoppas den hittade mamma säl.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0