A drop in the ocean

Borde somna nu för att bli frisk men vill inte, det är oftast så, även fast jag äälskar att sova. Imorgon ska jag städa mitt rum grundligt hos mamma och senare i veckan hos pappa, vadå orättvist? Speciellt när jag är så dålig på att hålla rent! Men ska inte klaga på så små saker.. Jag har det bara fint!

Älskar den här tattueringen! Jag verkligen älskar hav och kraften i vågorna och hur liten och man känner sig vid en sådan enorm kraft. Nästan alla mina bästa minnen och upplevelser kommer från ställen vid havet, mest i Frankrike eller Holland.
Den är så fin för att den är så enkel, bara ett tunt sträck men ändå ger den mig en stark känsla och mina tankar börjar vandra. Jag tänker mycket på min mamma när jag ser den och på frihet. Väldigt fin helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0