-

Känns som om allting är tungt och jobbigt. Mår inte så superbra just nu, alltid pissiga saker som händer och jobbiga förändringar i livet, så dålig att hantera förändringar, men jag försöker. Jag vet att jag har världens finaste familj som alltid är där och stöttar, bara jobbit att vara (fysiskt iaf) borta från dem just nu. Men det blir utan tvekan alltid bättre. Alltid! Känns redan lite bättre av att sitta ute på balkongen och få skriva av sig och för stunden lyssna på Marilyn Manson. Saknar musiken j ä t t e m y c k e t. Har varit så stor del av mig så länge nu och så tar det bara tvärstopp. Kan inte sjunga i läggan heller då det lär höras ut jävligt högt och så är jag ju såklart fortfarande sjuk, för att inte glömma, inte glömma för en endaste sekund. Det finns dom som har det värre Nathalie, mycket värre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0